Egy-két év, és recepción vagy ügyfélszolgálaton is találkozhatunk majd a robottal.
Az online vásárlók 64 százaléka hagyja el azonnal az általa böngészett webshopot, ha elakad és rövid időn belül nem kap segítséget. Emiatt vevőik több mint felét veszíthetik el azok a kereskedelmi cégek, amelyek nem fektetnek kellő hangsúlyt a megfelelő ügyfélélmény biztosítására.
A holland központú informatikai cég a távegészségügyi platformokat fejlesztő Victrix SocSan befektetőjévé válik. Ezzel mostantól a digitális egészségügyi és szociális ellátás terén is teljes körű szoftveres megoldásokat kínál a Getronics.
Rendkívül gyorsan terjed az úgynevezett robotizált folyamatautomatizálás (RPA), amikor szoftverrobotok végeznek el egyszerű, ismétlődő adatfeldolgozásokat.
Éles projekt egyelőre csak töredéküknél fut.
A sikeres pilot programok tapasztalatai alapján kialakított komplex IoT-szolgáltatásait és platformját IoT Insights néven teszi az üzleti ügyfelek számára elérhetővé az Invitech. Az IoT Insights integráltan, egy kézből kínálja a
Mivel a Big Data kevésbé kiszámítható, mint a hagyományos adat, így a modellek megalkotása is komplexebb munkát igényel.
A japán autógyár félmilliárd dollárt pumpál a kaliforniai cég sofőr nélküli programjába.
Hat innovatív startupot – köztük két magyart – juttatott tovább a kockázati tőkebefeketetőkből és szakértőkből álló nemzetközi zsűri az EIT Health InnoStars Awards hatvanezer euró összdíjazású startup verseny Coimbrában, Portugáliában
A legalább százmillió forint kutatás fejlesztési (K+F) támogatást elnyerő cégek csupán 31 százaléka tudta öt év alatt a támogatás minimum kétszeresével növelni az összesített eredményét. Az eredmények javítása érdekében a
Megkezdte az Apollo Vredestein az Apollo tehergépjármű-gumiabroncsok gyártását és szállítását új, magyarországi üzeméből.
A termés minőségét és a terméshozam mennyiségét növelő okosmegoldásokat mutatott be a Magyarországon 10 éve jelenlévő Yara Hungária Kft.