Saját bevallásuk szerint ugyan későn léptek be a piacra, de az egyedi újításaiknak köszönhetően hamar megalapozták a helyüket a versenytársak között. Így a késői start nem hátránnyá, hanem előnnyé vált, mivel így az NNG lett a legkorszerűbb termékeket kínáló cég ezen a területen.
Egy év alatt a magyar piac 90 százalékát uralták, de a nemzetközi sikerek sem várattak sokáig magukra. Az NNG ma 138 országban van jelen, 34 térképgyártóval áll kapcsolatban, 47 cégtől kap tartalmakat, és az általuk fejlesztett szoftver 50 nyelven kommunikál. A Magyarországról indult cég fejlesztése jelenleg a kínai navigációs piac közel felét uralja. De a cég fejlesztői olyan országokban is megoldották a navigációs szoftver működését, ahol egyébként nem használnak házszámokat, vagy a Közel-Keleten azt, hogy a program tartalmazzon pontos meghatározást arról, merre van az adott helyszíntől Mekka.
Az NNG számára következő növekedési területet már nem a kézi navigációs eszközök, hanem az autókba szerelt beépített gps-rendszerek adják. A következő időszakban ugyanis várhatóan robbanásszerűen megnő az autókba beépített navigációs rendszerek iránti igény. Várakozásaik szerint két-három év múlva szinte valamennyi alsó és középkategóriás gépkocsiban gyárilag megjelenik a navigációs rendszer.
Mindez a cég számára már egyáltalán nem számít új területnek, hiszen az NNG mára a 10 legnagyobb autómárkából 7 számára biztosít iGO Navigációs szoftvermotort az új multimédiás egység részeként. A vállalkozás a globalizációs törekvések következő lépéseként a japán és dél-koreai piacra tervez betörni.
Fotó: FreeDigitalPhotos
Sikerescég.hu