A Rézangyal alapítói, Maros Róbert és Gaspari Zsolt 2005-ben indították vállalkozásukat prémium minőségű pálinka előállítására, a cég 2006-ban nettó 66 millió forint, 2010-ben pedig már 760,6 millió forint árbevételt termelt. Az alapítók olyan pálinka előállítására törekedtek, ami egyaránt megállja a helyét a magyar és a külföldi piacokon is, ezért célul tűzték ki a klasszikus pálinka arculatváltását, így a minőség mellett a dizájnra is nagy hangsúlyt fektettek.
A folyamatos fejlődésnek köszönhetően a Rézangyal már 29 termékkel szerepel a piacon, 2010 óta pedig a Rézangyal Classic Selection 11 ízének és a Rézangyal 55 fokos válogatás három termékének a Coca-Cola HBC lett a kizárólagos magyarországi forgalmazója.
2010-ben megvásárolták a Márton és Lányai márkanév 50 százalékát, majd Márton és Lányai Kft. elnevezéssel közös céget alapítottak Márton Jánossal. A cégcsoporthoz tartozó Magyar Pálinka Kft. 2006-tól 20 alkalommal rendezte meg Budapesti Pálinkafesztivált, illetve a Budavári Pálinka- és Kolbászfesztivált.
A nyilvánosan elérhető cégadatok szerint a Rézangyal Kft. a 2015-ös üzleti évben 43,98 millió forint adózott eredménnyel zárt, ami 20,14 millió forinttal haladta meg 2014. évit.