Látványosan megerősödtek az e-kereskedelmi vezetők az idei toplistán, miközben a topvezetők tartották tavalyi arányukat, a véleményvezérek-főszerkesztők és az alapító-innovátorok súlya viszont csökkent - magyarázta az idei listát Simon Krisztián, a Marketing&Média főszerkesztője. Szavai szerint idén nem a tartalom, hanem a digitális technológia kihasználása dominált az értékelésnél.
Nőtt a női szereplők aránya a listán az előző évekhez képest: a negyedik helyen D. Tóth Kriszta, a wmn.hu alapító-főszerkesztője szerepel, a hatodik Heal Edina, a Google magyarországi vezetője, kilencedik lett Zalai Ágnes, a Nosalty termékmenedzsere. A Napi.hu-t is kiadó CEMP-csoporthoz tartozó Femina Média főszerkesztője, Rácz Brigitta a 24. helyre került a rangsorban.
Az internet legbefolyásosabb magyarjai
A Marketing&Média idén nyolcadik alkalommal készítette el a digitális piac legmeghatározóbb 25 személyét tartalmazó toplistát. 2017-ben a szakmai zsűri Palocsay Gézát választotta első helyezettnek, aki az e-kereskedelemmel foglalkozó Schibsted Classified Media Hungary Kft. ügyvezető igazgatója (A céghez tartozik a Jófogás.hu és a Használtautó.hu), második Szigetvári József a Szállás.hu ügyvezetője lett, míg a 444 főszerkesztője, Uj Péter került a harmadik helyre.
(Forrás: sikeresceg.hu; napi.hu; pixabay.com)