Jump to content

Nagyköveti és kommunikációs lehetőség kkv-knak

2018. 09. 20. 20:30

Pár napig jelentkezhetnek még a bank nagykövetének az OTP Business mikro kis- és középvállalati ügyfelei. A kiválasztott cégvezetőket inspiráló eseményeken arra kérik, osszák meg igényeiket, tapasztalataikat a bank munkatársaival.

E hét végéig jelentkezhetnek mikro- kis- és középvállalatok vezetői az OTP Business Nagykövet Programra, amelynek célja, hogy a bank vállalati üzletága hatékony és közvetlen párbeszédet kezdeményezzen meglévő vállalkozói ügyfeleivel. A tapasztalatcserén túl a cégek az együttműködésnek köszönhetően üzleti fejlődésükhöz inspirációt, információt és lehetőséget is kapnak majd. Az OTP Business nagykövetek közül például néhányan a bank kommunikációs kampányaiban is részt vehetnek majd. Az OTP Bank vállalati üzletágával már a korábbi kampányokban is együttműködő cégvezetők ismertségük növekedéséről, sőt új üzletkötésekről nyilatkoztak.
 
Babaszafari: „Ha valaki elé kerül egy ilyen lehetőség, akkor ne szalassza el”

„A közös kampánnyal egy olyan világba csöppentünk bele, amellyel a saját kereteinken belül nem tudtunk volna kapcsolatot teremteni, illetve olyan felületekre jutottunk el, amely önerőből nem ment volna” – foglalta össze a „nagyköveti lét” előnyeit Várbeli Tamás, a gyerekfelszereléseket forgalmazó Babaszafari vezetője. „Nagyon sokat ad az, hogy a nevünk összeforrt egy olyan márkával, mint az OTP. Számomra az volt meglepő, hogy minden ismerősöm találkozott a kampánnyal, legyen szó plakátról, vagy videószpotról, sőt ezt a visszajelzést kaptam kollégáimtól is. Ha valaki elé kerül egy ilyen lehetőség, akkor ne szalassza el” – tanácsolta Várbeli Tamás.
 
Mens Mentis: „Megdöbbentett a profizmus”

„Megdöbbentett az a profizmus, ahogyan az OTP kampányfilmjét elkészítették” – mondta Balogh Wittman Rómeó, a fitneszeszköz-forgalmazással foglalkozó Mens Mentis Hungary Kft. tulajdonosa, aki korábban már együttműködött a bankkal. „Külön értékeltem, hogy a rendező semmilyen szöveget nem szeretett volna a számba adni, engedték, hogy saját magam fogalmazzam meg, mi fontos a vállalkozásban és mit várok el egy pénzintézettől.” A cégvezető szerint az OTP márkával való együttműködés óriási lökést adhat az üzletmenetnek. „Nem titok, hogy a vállalat májusban kezdett tárgyalni egy fitneszgép-forgalmazóval egy európai raktárbázis létrehozásáról. Hogy végül sikerült megegyezni, az részben az OTP Business-szel közös kommunikációs kampánynak köszönhető – tette hozzá Balogh Wittman Rómeó.
 
Jármi Tészta: „Csak pozitív hozadéka lehet”

„Hirtelen ismerősök tucatjai kezdtek el hívogatni, hogy láttak minket a médiában” – mondta Jármi Tivadar, a Jármitészta Kft. tulajdonosa, aki szintén részt vett az OTP Business korábbi partnerprogramjában. A magyar piac mellett Romániába, Szlovákiába és Ukrajnába is szállító cég folyamatosan fejlődik, az OTP kampány megjelenése után is bővítette ügyfélkörét. „Vesztenivalója senkinek sincs, pénzbe nem kerül, csak pozitív hozadéka lehet az OTP-vel való együttműködésnek, nem kérdés, hogy érdemes belevágni” – tanácsolja Jármi Tivadar.
 
Online lehet jelentkezni a hét végéig

A féléves programra a bank által kiválasztott mintegy ötven nagykövetnek inspiráló rendezvényeket szerveznek, amelyeken, sikeres előadók szereplését követően, egy-egy témát dolgoznak fel közösen. Az első, októberi eseményen Szilágyi Áron kétszeres olimpiai bajnok kardvívó és edzője, Decsi András beszélnek majd a partnerségről, a kihívásokról és lehetőségekről.

Az OTP Businessnél számlát vezető vállalkozói ügyfelek 2018. szeptember 23-ig jelentkezhetnek a nagykovet.otpbusiness.hu honlapon keresztül. Az oldalon egy egyszerű, online pályázati adatlapot kell kiölteni. Természetesen itt található meg a programmal kapcsolatos pályázati kiírás, részletes tájékoztató is.

(Forrás: sikeresceg.co.hu, profit7/Fotó: pixabay.com)