Jump to content

A vásárlók öt kategóriában a Lidl-t választják

2019. 04. 12. 20:30

Öt kategóriában nyerték el a Lidl Magyarország termékei az Év Terméke Díjat, amelyet az Inspira Research 2000 fős, az innovációt és a vásárlói elégedettséget is vizsgáló közvélemény-kutatása alapján ítéltek oda. 

Idén öt termékkel nyerte el az Év Terméke Díjat a Lidl Magyarország. Az immáron nyolcadik alkalommal kiosztott rangos elismerésre a 2017. január 1. és 2018. június 30. között a hazai piacra bevezetett új, innovatív valamint megújult termékekkel nevezhettek a résztvevők, a díjakat pedig a fogyasztók döntései nyomán ítélték oda.

Az Inspira Research által végzett 2000 fős országos, reprezentatív kutatása alapján az előre csomagolt friss hal kategóriában a Fresh Fish Today Friss afrikai harcsa és egész pisztráng, a saját márkás mosókapszula kategóriában a Formil és Lupilu Baby mosókapszula termékcsalád, a sportital kategóriában az Optisana Sport izotóniás ital, a pezsgők között a Pannon Imperial Tradicionális pezsgő, míg a joghurt magas fehérjetartalommal kategóriában a Pilos Skyr joghurt a legnépszerűbb termékek a vásárlók körében.

A többek között FMCG szakemberekből, gazdasági és marketing szakértőkből, valamint újságírókból álló, 11 tagú szakmai zsűri előszűrését követően a fogyasztók az attraktivitás, az innováció és az elégedettség mentén értékelték a márkákat.

Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője a díjak elnyerése kapcsán kiemelte: "A Lidl Magyarország számára kiemelten fontos, hogy folyamatos innovációink révén biztosítani szeretnénk azt, hogy minden fogyasztó számára a megfelelő terméket kínáljuk, ezért termékcsaládjainkat folyamatosan bővítjük, valamint a vevői tendenciák alakulásának megfelelően fejlesztjük. Az Év Terméke Díj elnyerése azt mutatja, hogy mind a szakemberek, mind a vásárlók elismerik a Lidl Magyarország ez irányú törekvéseit."

(Forrás: sikeresceg.co.hu, Lidl/Fotó: pixabay.com)