A közlemény szerint Alberto Di Leo 1997-ben Olaszországban csatlakozott az Unileverhez, azóta számos pozíciót töltött be a marketing területén, Észak-Amerikától kezdve az Egyesült Királyságon át egészen Hollandiáig. Az elmúlt három évben az európai jégkrém- és teaüzletág vezetőjeként 20 ország piacaiért volt felelős.
A 120 éve működő Unilever magyarországi leányvállalata 1991-ben jött létre. Az Unilever Magyarország Kft. a szlovéniai, a horvátországi és a bosznia-hercegovinai vállalatokkal együtt a Magyarország és Adria régió cégcsoport része, központja Budapesten van.
Az Unilever Magyarországon három gyárral rendelkezik: a Nyírbátori Háztartás-vegyipari Gyárral, a Veszprémi Jégkrémgyárral és a Röszkei Élelmiszergyárral. Az Unilever Magyarország Kft. a budapesti irodában és a három gyárban közel 1500 munkavállalót foglalkoztat. Tavaly az Unilever Magyarország Kft. nettó árbevétele 8 százalékkal 107,1 milliárd forintra nőtt, ezen belül a belföldi értékesítés nettó árbevétele 7,4 százalékkal 78,9 milliárd forintra, az exportértékesítés nettó árbevétele pedig közel 10 százalékkal 28,2 milliárd forintra emelkedett. Az adózás előtti eredmény meghaladta a 4,3 milliárd forintot, ami közel másfélszerese az egy évvel korábbinak.
Az Unilever több mint 190 országban van jelen, és naponta 2,5 milliárd fogyasztót ér el, így globálisan az élelmiszerek, kozmetikumok és háztartási tisztítószerek piacán az egyik vezető szereplőnek számít. A vállalat forgalma 53,7 milliárd eurót tett ki 2017-ben és világszerte 161 ezer embert foglalkoztat.