A forgalombővülést leginkább a nagyvállalati megrendelésekkel, azon belül is főképp a gyógyszeripari óriáscégek megkereséseivel magyarázták.
Földi Tamás ügyvezető a közlemény szerint azt emelte ki, hogy az ügyfeleiket a járvány kedvezőtlen hatásai nem érintették, így a Starschema is ellenállónak bizonyult a válság idején. A megrendelések 60 százaléka az Egyesült Államokból érkezett, de az elmúlt évek terjeszkedésének köszönhetően jelentősen nő az Európából származó bevétel aránya is - írták. A cég ezen felül egyelőre nem tervez stratégiaváltást, inkább mértékletes növekedésre törekszik. A 2006-ban alapított Starschema Kft. a világhálón keletkező adatok kezelésével és elemzésével nyújt szolgáltatásokat.
Az Egyesült Államokban 2018 óta működtet irodát. Ügyfelei közé tartozik többek között a Facebook, a Disney, a Netflix, a Johnson & Johnson. A cég árbevétele 2018-ban még nem érte el a 3 milliárd forintot, 2019-ben viszont már meghaladta a 3,6 milliárd forintot. A belföldi értékesítés mindkét évben 900 millió forint felett zárt, a nyereség pedig 31 millió forintról 327 millió forintra nőtt. A 2020-as adózott eredmény egyelőre nem ismert - közölték az MTI kérdésére.