1. Vizsgáld meg leendő partneredet!
Az első, amit egy kkv-nak meg kell tennie, ha egy nagyobb kereskedővel készül kapcsolatba lépni az a kutatás. Az általad kínált termékeknek valami újat kell nyújtaniuk, nem elég csak azokat másolni, amiket a nagyobb kereskedő már most is árul. Ugyanakkor figyelned kell, hogy a termékeid illeszkedjenek is majd a leendő partnered kínálatába.
2. Keresd meg a megfelelő személyt!
Próbáld megtalálni azt a személyt, aki valóban illetékes a veled való kapcsolattartásra, ne csak e-maileket küldözgess a nagyobb kereskedő általános címére.
3. Csak egyszerűen!
Ne küldj méteres hosszúságú e-maileket, vagy váratlan termékmintákat. Légy lényegre törő, a nagyobb kereskedőknek kevés az idejük, így akkor van a legtöbb esélyed, ha minél rövidebb idő alatt minél hasznosabbá tudod tenni a kapcsolatfelvételt.
4. Készülj a kérdésekre!
A nagyobb kereskedők komoly partnerek, komoly kérdésekkel. Kíváncsiak lesznek a csomagolástól kezdve az árazáson át a leszállítható legnagyobb mennyiségig mindenre, így felkészülten kell érkezned a tárgyalásra.
5. Higgy a termékedben!
Mutasd a leendő partnernek, hogy a te termékeid polcra helyezése garantált siker lesz majd. Ha a tárgyalófél azt látja, te szenvedélyesen hiszel az áruban, ő is könnyebben meggyőzhető arról, valóban érdemes veled komolyan is foglalkozniuk.
6. Fogadd meg a tanácsokat!
Ha a nagyobb kereskedőtől tanácsokat kapsz, hogyan lenne érdemes módosítanod a termékedet, fogadd meg azokat! Hidd el, ők más szemszögből is látják, mit kellene nyújtanod a vásárlóknak ahhoz, hogy valóban elérd a kívánt sikert.
Fotó: FreeDigitalPhotos
Sikerescég.hu