Változások
Néhány igazán sikeres vállalkozás igen jól reagál a változásokra. Ez persze nem jelenti azt, hogy szeretik a változásokat, csak jól tudnak rájuk reagálni. Ha nyerni szeretnél, mindig az elsők között kell lenned, amikor valami megváltozik. Egy évtizeddel ezelőtt például elképzelhetetlen volt az, hogy a McDonald's almaszeleteket és joghurtot áruljon étteremhálózatában, ám a fogyasztói igények változására reagálva bővített termékkínálatát.
Innováció
Ha nyerni szeretnél, nem elég, ha a versenytársaidat figyeled. Sosem elégedhetsz meg a jelenlegi helyzeteddel, hanem mindig azon kell törnöd a fejed, hogy mi legyen a következő lépés a cégednél. Vegyük példának az Apple-t: ki gondolta volna tíz évvel ezelőtt, hogy ennyi mindent tudunk majd használni a mobilunkkal – az Apple valódi úttörőként rendszeresen elsőként vezeti be a technikai újításokat.
Növekedés
Azok a cégek, amelyek számára a győzelem a cél, folyamatos küzdelmet folytatnak azért, hogy növeljék a piaci részesedésüket, a profitjukat, és javítsák a kilátásaikat. Nekik a korábban kitűzött céljaikhoz kell mérniük az elért eredményeket. Újabb és újabb célokat kell kitűzniük maguk elé, majd pedig mindent meg kell tenniük azért, hogy ezeket a célokat megvalósítsák.
Tehetségek felkutatása
A sikereket nem érheted el egyedül. Olyan tehetséges, keményen dolgozó és kitartó embereket kell alkalmaznod, akik képesek csapatban dolgozni, és akik kellően motiváltak ahhoz, hogy folyamatosan megújítsák, és előre vigyék a céget. Járj nyitott szemmel, és légy jelen az állásinterjúkon, hogy megtaláld azokat az embereket, akik valóban segítenek a siker elérésében!
Fotó: FreeDigitalPhotos
Sikerescég.hu