Kijelenthetjük: egy magára valamit is adó üzletnek, étteremnek vagy bármilyen vállalkozásnak honlap mellett/helyett Facebook-oldala van. Így a legkönnyebb megtalálni a jó helyeket, de hamarosan nem csak itt: a közösségi oldal tulajdonában lévő Instagram is olyan lehetőségekkel rukkol elő, amelyek a kép- és videómegosztóra is csábítják a vállalkozásokat.
Az idei újítással például a Facebookhoz hasonlóan az Instagramon is pár kattintással lehet egy bejegyzésből hirdetést csinálni, hogy még több felhasználóhoz eljusson a kép vagy videó, és a hozzá tartozó információk. Ahogy a Facebook-oldalaknál megszokhatták, az Instagramon is lehet majd bújni a statisztikákat: a szolgáltatás méri majd, hogy melyik fotó vagy videó volt népszerű, hogyan alakul a követések száma, demográfiai adatokat is kapunk majd a követőkről.
Természetesen az üzletek Instagram-oldalai meg lesznek különböztetve a személyes profiloktól, lesznek majd linkek a különböző elérhetőségekhez (térkép, cím, telefonszám, e-mail).
A következő hónapokban az Egyesült Államokban, Új-Zélandon és Ausztráliában lesz elérhető az újítás, év végére pedig világszerte bevezetik.