A pénzintézet felmérése szerint a lakosság:
- 10 százalék érzékeli úgy, hogy új vállalkozások jönnek létre a környéken, és fejlődik lakókörnyezetük,
- 25 százaléka tud a lakókörnyezetében minden szükséges dolgot megvásárolni,
- pedig 44 százaléka egyértelműen szívesebben vásárol a közeli boltokban,
- 21 százaléka akár többet is hajlandó lenne fizetni azért, hogy lakóhelyéhez közelebb tudjon igénybe venni egy-egy szolgáltatást,
- a pékségekre és a zöldségesekre van a legnagyobb igény (ezeket 93, illetve 91 százalék igénybe is veszi),
- a mosodai szolgáltatások, bio boltok, fitnesz termékek kevésbé népszerűek.
A bank új kezdeményezése azoknak segít, akik a lakókörnyezetükben valamilyen szolgáltatást vagy üzletet hiányolnak. Az uzletetide.hu oldal személyes adatok igénylése nélkül ad ötleteket a hiányolt szolgáltatásokat nyújtó vállalkozások indításához, fejlesztéséhez, bővítéséhez is, az üzleti környezet feltérképezését pedig a K&H üzleti iránytű és K&H üzleti környezet index támogatja.