Megbízható internet és a stabil céges háttér kell
A vizsgálat eredményei szerint a hazai kisvállalatok 82 százaléka használ „vezetékes” internetet napi szinten az üzleti ügyek lebonyolításához. Ennek kapcsán a megkérdezett vezetők kiemelt fontosságúnak tartják a megbízható szolgáltató kiválasztását, amely biztos alapokra épülő céges hátteret nyújt számukra, és lehetővé teszi, hogy az internetszolgáltatással kapcsolatos problémák megoldása helyett az üzlet működtetésével foglalkozhassanak.
"Azt látjuk, hogy a stabil céges internet ma már alap, e köré épül szinte minden más szolgáltatás. Mivel a vállalkozások alapvetően különböznek egymástól, ez igaz az elvárásaikra is. Más szolgáltatásra van szüksége például egy olyan vállalkozónak, aki otthonosan mozog a közösségi hálózatokon, és másra annak, aki először készül megjelenni az interneten. Frissen megújított Profi csomagjaink is éppen ennyire színesek és sokoldalúan variálhatók, fő elemük a megbízható internetszolgáltatás, amely a kiegészítő biztonsági extrákkal a stabil üzleti működést szolgálja" összegezte Iski István, az Invitel lakossági és kisvállalati marketingigazgatója.
A megfelelő, stabil infokommunikációs szolgáltatás mellett előfordul, hogy megakasztja a munkát egy hirtelen felmerülő technikai probléma. Az Invitel például ilyen esetre, internet-csomagjában gondoskodott egy úgynevezett gyorsított hibaelhárítási szolgáltatásról, amelynek megrendelésével, probléma esetén elsőbbségi hibakezeléssel helyreállítják a szolgáltatás működését, emellett extraként informatikai támogatás szolgáltatást is nyújt, például a kisvállalati ügyfelek telefonos vagy távsegítséget kaphatnak az e-mailezés beállításához, a router-modem wi-fi beállításokhoz, operációs rendszerekkel összefüggő feladatokhoz, sőt még FTP tárhely használatához szükséges telepítésekhez is.