Online szakértő
A legtöbb fiatalnak még nem igazán van határozott elképzelése a jövőjét illetően, ennek ellenére olyan tudás van a birtokában, amely általánosságban is páratlan képességgel ruházza fel a Z-generáció tagjait. Ez pedig nem más, mint a online jelenlét. Az interneten és a közösségi médiában való szocializálódásnak köszönhetően ők pontosan tudják, hogyan fedezzék fel azokat a trendeket, amelyeket követni akarnak, illetve adott esetben hogyan befolyásolják azokat. Egy online vállalkozás beindítása gyerekjáték lehet számukra, arról nem is beszélve, hogy sokuknak ez nem a szükséges "rossz", hanem kikapcsolódás, hisz szabadidejük jelentős részét amúgy is a világhálón töltik. Írhatunk blogot, készíthetünk vlogot, lehet saját videocsatornánk. Ha egyszer felfedezik a gyártó cégek a tehetséget, és a lehetőséget bennünk, már automatikusan jön a siker és a bevétel. Hajrá-hajrá!
Kreatív művész
Az online vásárlás és értékesítés korát éljük, hiszen az internetes adás-vétel lehetősége új, kortalan piacot teremtett. Ha van egy kis kézügyességünk és néhány jó ötletünk, bátran mutassuk meg a világnak. Tegyük lehetővé, hogy az elkészített alkotásokat online meg is tudják vásárolni, így a hobbi könnyen alakulhat át vállalkozássá.
Digitális menedzser
Egy tech cég elindításával nem nagyon lőhetünk mellé, a sok bevétel ígérete mellett viszont érdemes körültekintőnek lennünk, és a kezdetekben szakértő segítségét kérnünk. Ha megvan az ötlet, ne hagyjuk, hogy elvesszen! Egy banális, faék egyszerűségű ötletből is lehet hatalmas siker.