Jogerős ítéletében megállapította a bíróság, hogy a H&M Hennes & Mauritz Ruházati Kiskereskedelmi Kft. 2016. augusztus 18. napján nem szolgáltatta a megrendelt és visszaigazolt termékeket azon fogyasztók egy része számára, amelyeknek a megrendelést követően előzetesen pozitív tartalmú, az ajánlattal megegyező visszaigazolást küldött – tájékoztatott a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ).
Mint köztudott, a H&M által üzemeltetett webcímen fellelhető webshopban 2016.08.18-án felvett és visszaigazolt rendeléseknek a H&M csak egy részét teljesítette. Tény, hogy nagyon kedvező áron voltak feltüntetve a termékek, több vásárló a megrendelés előtt még rá is kérdezett a cég facebookos oldalán, hogy megfelelőek-e az árak, és igenlő választ kaptak.
Ennek ellenére később a cég olyan megrendeléseket nem teljesített, ahol megtörtént a pozitív tartalmú visszaigazolás, melynek tartalma megegyezett a megrendelés tartalmával, tehát létrejött a szerződés, így köteles lett volna a szerződésben foglaltak teljesítésére.
A bírósági ítélet szerint tehát nem volt megfelelő eljárás az, hogy a megrendelt, kifizetett és pozitív tartalommal visszaigazolt termékeket a H&M nem szolgáltatta. A bíróság arra is kötelezte a céget, hogy saját költségén ezen megállapítás közzétételéről gondoskodjon a saját honlapján, oly módon, hogy az az ítélet részére történő kézbesítésétől számított egy évig a honlapon látható legyen. Tekintettel arra, hogy az ítélet már jogerős, így ezen közleményt is köteles megjelentetni 1 évig a H & M saját honlapján.