A 2,5 millió forint összértékű pályázaton ötfős csapatok jelentkezését várták, amelyek 11. és 12. osztályos diákokból és egy felkészítő tanárból álltak. Az öt legeredményesebb csapat fejenként 50-150 ezer forintos vásárlási utalványokat kapott.
A versenyt a Hunya Manó társasjáték tervezői nyerték meg, a mezőkovácsházi Hunyadi János Általános Iskola és Gimnázium diákjaiból álló HunyadiSokk nevű csapat puzzle-ből összerakható társasjátékot tervezett, ahol az első játék témaköre a tudatos médiafogyasztás. Az alaptáblát később új játékokkal, témákkal QR kóddal bővíthetőre tervezik. A csapat a vállalkozás alapításával kapcsolatos feladatokat és a szellemi tulajdon kérdéseit nagyon alaposan, körültekintően feltérképezte, ahol többek között a védjegykutatásra és a szellemi tulajdonjogokra is figyeltek.
Pomázi Gyula, az SzTNH elnöke a közlemény szerint kiemelte, Magyarországon nem csak a fiatalok, de a legtöbb vállalkozás sem feltétlenül tudja, milyen előnyeik származhatnak abból, ha védik a szellemi tulajdonukat, és arra hívta fel a figyelmet, hogy sokkal jobb üzlet, ha egy cég nem ellopja a bemutatott ötletet, hanem a jogokat veszi meg a kitalálóktól.
Gláser Tamás, a Magyar Védjegy Egyesület ügyvezető elnöke elmondta, a pályázaton lényeges volt, hogy kreatívan mutassák be azt, milyen módon használják az adott oltalmi lehetőségeket, és ennek a szempontnak a pályázók eleget tettek, ötletes kreatív pályázatok érkeztek.