Jump to content

Bővíti saját márkás árukínálatát a Spar az idén

2021. 04. 13. 11:52

Szinte az összes saját márkás árucsoport kínálatát növeli idén a Spar, a tervek szerint csak az élelmiszerek területén több mint háromszáz új cikkel bővíti saját márkás termékeit az áruházlánc.

Kiemelkedően sok fejlesztés várható a tejtermék, a pékáru, valamint az egyebek mellett szendvicseket és salátákat kínáló kényelmi árucsoportokban - közölte a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. hétfőn az MTI-vel.

Az áruházlánc jelenleg 31 termékcsoportban 3600-nál több saját márkás árut forgalmaz, amelynek mintegy fele élelmiszer.
Maczelka Márk, a Spar Magyarország kommunikációs vezetője a közleményben hangsúlyozta, a vállalat üzletpolitikájának egyik meghatározó eleme, hogy minél több termék származzon hazai, akár családi vállalkozásoktól, előállítóktól, gazdáktól és termelőktől. Folyamatosan fejlesztik saját márkás termékkínálatukat, a mennyiségi növekedésen túl ezen a területen is kiemelten fontos szempont a hazai alapanyagok minél nagyobb arányban történő felhasználása.

A Spar Magyarország 738,9 milliárd forint árbevételt ért el tavaly, ez 8,7 százalékos növekedés az előző évhez képest. A társaság 588 üzletet működtetett tavaly év végén, 34 Interspar hipermarketet, 347 szupermarketet és 207 franchise üzletet. A foglalkoztatottak száma meghaladta a 14 ezret, így tavaly év végén ötszázzal többen dolgoztak a cégnél 2019-hez képest.

(Forrás: sikeresceg.co.hu, MTI/Fotó: pixabay.com)