A brüsszeli testület pénteki közleménye szerint arra a következtetésre jutott, hogy az ügylet nem kelt versenyjogi aggályt az Európai Gazdasági Térségben.
A közös vállalkozás platformot nyújt majd a szóban forgó márkáknak és kiadóházaknak digitális marketing- és hirdetési tevékenységeik támogatására Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Spanyolországban és az Egyesült Királyságban.
A közös cég a felhasználó beleegyezése esetén az ő mobil- vagy vezetékes hálózati előfizetéséből generálva létrehoz majd egy egyedi digitális kódot. A kód lehetővé teszi a márkák és a kiadók számára, hogy webhelyükön vagy alkalmazásukban azonosítsák a felhasználókat - anélkül, hogy az illetők valódi kilétét is megtudnák -, különböző csoportokba sorolják őket, és az általuk szolgáltatandó tartalmakat az így létrejött csoportok érdeklődéséhez igazítsák.
Piaci felmérése alapján az Európai Bizottság megállapította, hogy a bejelentett ügylet nem csökkenti jelentősen a versenyt a francia, a német, az olasz és a spanyol piacokon.