Kuponok
Ha nincs lehetőség online vásárlásra, biztosíts kedvezményeket azoknak, akik felkeresik a weboldaladat, és az ott található kupont kinyomtatva vásárolnak az üzletedben. Így jóval tudatosabb és valószínűleg hűségesebb vásárlókat szerezhetsz.
Ajándékok
Tegyél fel a weboldaladra egy felhívást, amely szerint az első 100 látogató, aki felkeresi az üzletet, és elmondja a honlapod címét, ajándékot kap. Ezzel a módszerrel kisebb értékű ajándékokkal is nagy sikert elérhetsz el.
Postaköltség
Ha webshopod van, ajánld fel a vásárlóidnak, hogy azok, akik közel laknak a raktárhoz vagy az üzletedhez, eljöhetnek a termékért személyesen, így megspórolhatják a postaköltséget.
VIP ajánlatok
Rendszeres vásárlóidnak, illetve a hírlevélre feliratkozottaknak ajánlhatsz különleges kedvezményeket. Ezzel nemcsak újabb vásárlásra ösztönzöd őket, de a hűségüket is erősíted. Így úgy érezhetik, hogy valóban megbecsült ügyfelei a cégednek.
Állj a vásárlóid rendelkezésére!
Adj meg a neten több elérhetőséget, ahol az ügyfelek a cégedet elérhetik. Válaszolj minél hamarabb email-ben a felmerülő kérdésekre. Vedd fel a telefont, ha épp nem érsz rá, akkor később hívd vissza a vásárlót. Sok apró kérdés merülhet fel az ügyfélben, aminek a megválaszolása nélkül nem merik megvenni az adott terméket – különösen egy online is rendelkezésre álló bolt esetében.
Fotó: FreeDigitalPhotos
Sikerescég.hu