Tudd, hogy kik azok!
Beszélj az iparág szereplőivel és a szakterületen jártas munkatársakkal! Tudd meg, hogy kik számítanak az iparág hangadóinak, szaktekintélyeinek! Olvass utánuk, és ismerd meg a múltjukat! Ki honnan indult, milyen területen elismert, mit tett ezért?
Blogok
Ma már számos olyan blog létezik, amelynek írói igen elismertek a saját körükben. Gondoljunk csak az éttermek, szállodák, városi blogok íróira! Találd meg őket, és kérd ki a véleményüket! Kérdezd meg, hogy a tapasztalataik alapján mit javasolnak, hogy fejleszd tovább a vállalkozásodat. Mit látnak a cég erősségének, és mi az, amin változtatni kellene.
Keresd meg őket!
Az iparág hangadói általában nem rejtőzködnek: konferenciákon, vásárokon, nyílt napokon könnyű találkozni velük. Keresd meg azokat, akik értenek ahhoz a területhez, ahol a céged is tevékenykedik, és mutasd meg nekik, hogy mennyire értékes a vállalkozásod és az általad kínált termék, szolgáltatás!
Adj termékmintát!
Ha a hangadókat meggyőzöd az általad forgalmazott termék vagy nyújtott szolgáltatás értékéről, azzal sok más vásárlót is megnyersz magadnak. Adj nekik a termékből, vagy invitáld meg egy próbaalkalomra, amikor kipróbálhatja a szolgáltatásokat, amiket tőletek kaphat. Tekintsd ezt befektetésnek!
Tartsd velük a kapcsolatot!
Rendszeresen találkozz velük, vitassátok meg a területen végbemenő változásokat! Ajánld fel a segítségedet nekik, és ha szívességet kérnének, próbáld meg teljesíteni azokat! Így már te is remélhetsz segítséget tőlük a jövőben.
Fotó: FreeDigitalPhotos
Sikerescég.hu