A kkv-knak is érdemes piackutatást végezni. Mutatunk néhány hasznos és ingyenes marketingfogást.
Megfontolásra érdemesnek tartja a Nemzetgazdasági Minisztérium azt a felvetést, hogy a cégregisztráció a területi kamarákhoz kerüljön át a jelenleg illetékes cégbíróságtól.
Az egészségügy és az oktatás kevésbé, míg a vendéglátás még mindig kockázatos iparágnak számít, ha az egyes szektorok bedőlési arányát nézzük.
Az európai felmérések azt mutatják, hogy a családi vállalkozások közel kétharmada megy tönkre az első vezetői generációváltást követően.
Már majdnem minden magyar kis- és közepes vállalkozás legalább egy kommunikációs krízishelyzetet megélt az elmúlt öt évben, mégsem készítenek tervet ennek kezelésére.
Ezeroldalnyi új vámszabály lép életbe május elsején. A külkereskedelemben kicsit is érintett cégeknek érdemes lesz alaposan felkészülniük a változásokra.
Magyarországon a megkérdezett cégvezetők harmada elfogadhatónak tartja, hogy etikátlan eszközökhöz folyamodjon egy üzlet megszerzése érdekében.
Mit tehetünk, ha valamilyen oknál fogva már nem szeretnénk a cégtársunkkal együtt dolgozni?
Még soha nem szűnt meg annyi cég Magyarországon, mint tavaly. A tisztulási folyamat folytatódik az idén is, de új csúcsra már nem kell számítani.
Az online marketing a nagyok játszótere? Néhány évvel ezelőtt ez az állítás még igaz is lehetett, de ma már nem állja meg a helyét. Online marketing tanácsok "kicsiknek".
A kötelező pénztárgép használatának kérdése mellett adódtak olyan technikai anomáliák is, amelyeket tisztázni kell. Mi a teendő például egy áramszünet esetén?
A vállalatok vezető tisztségviselőinek felelőssége az új Ptk. hatályba lépése óta drasztikusan megnőtt, nem csoda, hogy megugrott a D&O biztosítás iránti kereslet. Mire jó a D&O?