Ami az autóiparban a Tesla, az a motorgyártásban a Harley-Davidson. Legalábbis az szeretne lenni. A legendás márka hatalmas fába vágta a fejszéjét négy évvel ezelőtt, amikor a LimeWire projekt keretein
Megközelítőleg 16 millió palackkal több terméket értékesített a magyar piacon a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. 2017-ben, mint az azt megelőző évben, ezzel éves szinten 282 millió palackra növelte értékesítését.
A Spotify idén tervezi, hogy kilép a tőzsdére. A cég az elmúlt hónapokban mintegy 20 százalékkal növelte értékét, amely most 19 milliárd dollárra (4882 milliárd forintra) rúg.
A Duna House 190,5 millió forint adózott eredményt ért el 2017 harmadik negyedévében, ez 122 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest.
Több mint 24 milliárd forint árbevétel a Mogyinál, ami több mint 200 millió termék értékesítését jelenti.
Idén a magyar HeatVentors nyerte meg az innovatív energetikai fejlesztésekkel foglalkozó startupok számára meghirdetett nemzetközi megmérettetés, a PowerUp! verseny döntőjét.
A kínai Tencent a legnagyobb ázsiai vállalat és nagyobb mint a Facebook.
A Marketing&Média idén nyolcadik alkalommal készítette el a digitális piac legmeghatározóbb 25 személyét tartalmazó toplistát.
Magyar tulajdonba került a Gránit Pólus csoport, miután Demján Sándor kivásárolta Peter Munk kanadai üzletember tulajdoni hányadát.
A Waberer's International Nyrt. a kedvező harmadik negyedéves eredmények alapján arra számít, hogy az utolsó negyedévben is folytatódik a növekedés.
Egy magyar startup, a Chameleon Smart Home fejlesztésével a világon elsőként jöhetnek létre okos otthonokkal kommunikáló okos társasházak vagy akár okos lakóparkok.
Négy ország hét startup csapata került be a Design Terminál vállalkozásfejlesztő mentorprogramjába, amelyben három hónapon keresztül segítik a vállalkozások nemzetközi piacra lépést.