Már majdnem minden magyar kis- és közepes vállalkozás legalább egy kommunikációs krízishelyzetet megélt az elmúlt öt évben, mégsem készítenek tervet ennek kezelésére.
Ezeroldalnyi új vámszabály lép életbe május elsején. A külkereskedelemben kicsit is érintett cégeknek érdemes lesz alaposan felkészülniük a változásokra.
Magyarországon a megkérdezett cégvezetők harmada elfogadhatónak tartja, hogy etikátlan eszközökhöz folyamodjon egy üzlet megszerzése érdekében.
Mit tehetünk, ha valamilyen oknál fogva már nem szeretnénk a cégtársunkkal együtt dolgozni?
Még soha nem szűnt meg annyi cég Magyarországon, mint tavaly. A tisztulási folyamat folytatódik az idén is, de új csúcsra már nem kell számítani.
Az online marketing a nagyok játszótere? Néhány évvel ezelőtt ez az állítás még igaz is lehetett, de ma már nem állja meg a helyét. Online marketing tanácsok "kicsiknek".
A kötelező pénztárgép használatának kérdése mellett adódtak olyan technikai anomáliák is, amelyeket tisztázni kell. Mi a teendő például egy áramszünet esetén?
A vállalatok vezető tisztségviselőinek felelőssége az új Ptk. hatályba lépése óta drasztikusan megnőtt, nem csoda, hogy megugrott a D&O biztosítás iránti kereslet. Mire jó a D&O?
Nem érzik a gazdasági növekedést a kis- és középvállalkozások vezetői.
Jól állunk az egy főre jutó doktori végzettségek és startup-vállalkozások szempontjából, azonban az innováció-technológiai szektort tekintve még komoly fejlődésre van szükségünk.
A vállalkozói ügyféligények szem előtt tartásával a közigazgatás átalakítása és a bürokráciacsökkentés a célja a hamarosan induló konferenciasorozatnak.
A német vállalatok többsége konzervatív, lassan mozdulnak az új technológiák, a digitalizáció irányába.